niedziela, 28 września 2014

A christmas card/ Świąteczna kartka


Hi there! 
Here's Olga again And I'm sooo exited, because I've made my 
first Christmas card! When I received this paper I was amazed again! 
It's a wonderful Christmas collection of paper and I want to say special 
thanks to the designer of this paper! I hope that this card will inspire you 
for your new Christmas creations 
I wish you a very good day! Hugs :) 
***
Cześć! 
To znowu ja -- Olga   Jestem ogromnie podekscytowana,
bo zrobiłam moją pierwszą tego roku kartkę świąteczną!
 Kiedy otrzymałam nową kolekcję znowu byłam zachwycona!
To naprawdę piękna bożonarodzeniowa kolekcja i w sposób szczególny
pragnę podziękować jej projektantce!
Mam nadzieję, że moja karteczka zainspiruje
Was do tworzenia swoich własnych świątecznych cudeniek 
Życzę dobrego dnia i ślę uściski :)



I used/ Użyłąm:
Christmas Story



3 komentarze:

  1. Олечка, какая открытка праздничная!! Запахло рождеством!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Наташа, спасибо огромное!!! :) Рада, что открыточка понравилась :) Когда я её делала, то прямо сама погрузилась в атмосферу этого чудесного праздника :)

      Usuń
  2. Amazing work, Olga! I hope I`m on your Christmas Card list ..... *grins*

    OdpowiedzUsuń