piątek, 3 października 2014

A z-fold and a Christmas card/ Z-fold i świąteczna kartka

Hi everyone.
I`m still making Christmas cards using gorgeous Frozen Paper collection.
The first card I made is a z-fold card with Frozen Paper 02.
 The second card I decorated with Frozen Paper 05.
 These papers are perfect for frosted, winter cards, don`t you think?
***
Witajcie.

Wciąż kleję świąteczne kartki, zachęcają mnie do tego piękne
papiery Frozen Paper.
 Użyłam ich do zrobienia dwóch kartek.
Pierwsza to kartka to z-fold, który ozdobiłam papierem Frozen Paper 02.
 Drugą kartkę w formacie DL ozdobiłam papierem Frozen Paper 05.
Oba są idealne do tworzenia mroźnych, zaśnieżonych kartek, prawda?




I used/ Użyłam:
Frozen paper





1 komentarz:

  1. Piękne!
    Podoba mi się ten papier - delikatne wzorki wyglądają jak malowane mrozem na szybie.. :-)

    OdpowiedzUsuń