środa, 15 października 2014

Ekologiczne pudełko/ A recycled box


Hi everyone, 
My name is Pia (nick name piabau).
I am glad to present you my first 
blogpost for Craft& You Design. 
I have used the beautiful paper Hello Baby to decorate a recycled box. 
I have used metal charms and my homemade butterfly and key 
Other decorations on the box are cut out of different sheets,
some glued 
on 3D foam and decorated using Glossy accent 
I wish you a happy day full of inspiration. 
Pia 
****
Witam wszystkich! 
Mam na imię Pia (nick piabau).
 Miło mi zaprezentować Wam mój pierwszy post dla Craft&You Design. 
Wykorzystałam piękny papier z kolekcji Hello Baby
by ozdobić ekologiczne pudełeczko. 
Użyłam również metalowych ozdób
oraz własnoręcznie wykonanego motylka i klucza. 
Inne ozdoby na pudełku wycięte są z różnych papierów,
niektóre przyklejone kosteczkami 3D i ozdobione medium Glossy accents. 
Życzę Wam radosnego dnia pełnego inspiracji, 
Pia 




I used/ Użyłam:
Hello Baby


2 komentarze:

  1. What a gorgeous box, you made here Pia, it´s really really beautiful, and sooo well decorated too. I absolutely love these papers here, and how you used them on this box, it´s simply gorgeous.

    OdpowiedzUsuń