niedziela, 16 sierpnia 2015

A card with cute elements/ Kartka z wyciętymi elementami

Hi everyone!

Today here with you again Olga with something new :)
I made for your inspiration a Tea Time card
with fabric and very cute elements,
some of them I cut from Tea time collection.
I used Tea time 02 and 07 papers and had a lot of joy working with it.
Hope that my idea of this new card will inspire you :)
I wish you a wonderful day!
Hugs,
Olga.
***
Witajcie!
Dzisiaj wita Was Olga z nową pracą :)
By Was zainspirować zrobiłam kartkę z kolekcji Tea Time,
wykorzystując tkaninę i różne fajne drobiazgi,
których część wycięłam z papierów kolekcji Tea Time.
Użyłam arkuszy nr 02 i 07 z kolekcji Tea Time,
i miałam mnóstwo frajdy tworząc tę kartkę.
Mam nadzieje, ze mój pomysł na kartkę Was zainspiruje :)
Życzę Wam wspaniałego dnia!
Uściski,
Olga




I used/ Użyłam:
Tea Time collection





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz