niedziela, 2 sierpnia 2015

Album

Hi dear readers!
Today here with you Olga
and I have something new for your inspiration :)
Sounds interesting?
I hope you will like my new project :)
It's a very sweet and elegant wedding album
with lots of fabric, flowers, birds and other cute details.
 I used for it two lovely collections of papers:
My wedding and Vintage time
and I hope you will have the same inspiration as when I created it.
So beautiful papers and they look together so well :)
Wishing you a wonderful creative day!
Hugs, Olga
***
Witajcie!
Mam dziś coś co Was być może zainspiruje :)
Brzmi interesująco?
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja nowa praca :)
Jest to słodki i elegancki album ślubny
z mnóstwem elementów tekstylnych, kwiatków,
ptaszków i innych drobiażdżków.
Do jego wykonania wykorzystałam dwie kolekcje papierów:
My Wedding oraz Vintage Time, które świetnie razem wyglądają
 i mam nadzieję zainspirują Was tak jak mnie.
Życząc Wam wspaniałego twórczego dnia,
przesyłam uściski,
Olga







I used/ Użyłam:
My Wedding
Vintage Time




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz